SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA V FITNESS CENTRU AK-GYM

V veljavi od 4. februarja 2019

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).
Fitnes center AK-GYM (v nadaljevanju »fitnes«) upravlja podjetje AFKOR d.o.o., Kolodvorska 4, 6230 Postojna (v nadaljevanju kot »izvajalec«).

2. Vpis

Ob vpisu v fitnes se obiskovalec zavezuje, da:

  • je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja (na voljo na recepciji)
  • je seznanjen z dokumentom o varovanju osebnih podatkov (izjavo o privolitvi vadeči podpiše
    ob vpisu)
  • bo upošteval hišni red (objavljen v prostorih fitnesa).

3. Članstvo in vstop v fitnes

Vstop v fitnes je omogočen samo članom z veljavnim članstvom v skladu z izbranim članskim programom (enkratni obisk, 10 obiskov, mesečna karta, 3-mesečna karta, letna karta, itd).
Vstop v fitnes je omogočen v času obratovanja centra. Članstvo je veljavno, če je poravnana članarina. Članstvo ni prenosljivo: storitve, izhajajoče iz članstva, lahko uporablja Ie oseba, ki je navedena na prijavnici oziroma pogodbi o članstvu.

4. Plačila članarine

Plačilo katerekoli vrste karte po obrokih ni mogoča. Pri zamudi plačila obveznosti po članski pogodbi, si izvajalec pridržuje pravico do opomina članu.

5. Zamrznitev članstva

Član ima pravico iz katerega koli razloga zamrzniti katero koli karto, ki jo uporablja, le enkrat v času trajanja veljavnosti kupljene karte (ugodnost velja ob nakupu karte po rednem ceniku, ki je objavljen v prostorih fitnesa). Zamrznitev karte je možna za največ 10 dni .V kolikor je katera koli karta kupljena po znižani oz. akcijski ceni, prej omenjenih ugodnosti član ne more koristiti.

6. Obseg storitev fitnesa

Član ni vedno in ob vsakem času upravičen do uporabe vseh delov opreme fitnesa, kot na primer, če je dotičen termin treninga v danem momentu zapolnjen po kapacitetah, oz. če drug član uporablja fitnes napravo, če je fitnes naprava v okvari, ali če so garderobne omarice zasedene. Zaradi tega član ne more zahtevati vračila vadnine in nima odškodninskih zahtevkov do izvajalca. Izvajalec si pridržuje pravico do spremembe odpiralnega časa in urnika treningov ter do oblikovanja le tega.
Član mora po končani vadbi izprazniti garderobno omarico in jo pustiti odklenjeno. Izvajalec ima pravico, da najpozneje ob koncu delovnega časa, odpre in izprazni vse še zaklenjene garderobne omarice.
Za izgubljene in odtujene predmete izvajalec ne prevzema odgovornosti.

7. Varovanje zasebnosti

Izvajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Varovanje zasebnosti v fitnesu ureja dokument »Izjava o privolitvi«, ki je na voljo na recepciji fitnesa.

8. Osebna odgovornost

Izvajalec ne odgovarja za telesne in zdravstvene poškodbe člana ali poškodbe stvari, ki so nastale zaradi nepravilne uporabe naprav in predmetov v fitnesu s strani člana.
Član je dolžan s stvarmi in predmeti v fitnesu ravnati previdno in skladno z navodili na napravah, splošnimi pogoji, hišnim redom in navodili osebja fitnesa.
V primeru naklepne ali iz malomarnosti povzročene škode nosi stroške popravila naprav ali stvari tisti, ki je škodo povzročil.

9. Odstop od pogodbe

Manjše omejitve uporabe ponudbe in storitev, ne upravičujejo predčasne odpovedi pogodbe. V tem primeru član nima pravice zahtevati odškodnine od izvajalca.
Izvajalec si pridržuje pravico, da zaradi pomembnih razlogov na strani stranke kadar koli odstopi od te pogodbe brez odpovednega roka. Takšni vzroki so predvsem:
a) hujše kršitve članske pogodbe, splošnih pogojev ali hišnega reda, b) namerna zloraba članske izkaznice s strani člana, c) storitev kaznivega dejanja ali prekrška proti fitnesu, drugemu članu ali zaposlenemu v fitnesu.
V kolikor bodo podani ti razlogi, član izrecno soglaša, da bo poravnal izvajalcu odškodnino v višini vadnine do naslednjega možnega datuma odpovedi, skladno s to pogodbo. V kolikar član plača vadnino vnaprej za 12 mesecev, v primeru odpovedi pogodbe po tej točki, ni upravičen do vračila že vplačanih zneskov.
Pri posebej hudih kršitvah splošnih pogojev in hišnega reda, na primer napadih, grožnjah, žalitvah, spolnem nadlegovanju, kraji, poškodovanju lastnine, neupoštevanju navodil zaposlenih, itd., lahko izvajalec prepreči članu dostop do svojih prostorov že ob prvi kršitvi za čas celotnega trajanja članske pogodbe. Izvajalec v takem primeru lahko takoj odpove pogodbo članu, brez odpovednega roka. V kolikor član plača vadnino v naprej za 12 mesecev, v primeru odpovedi pogodbe po tej točki, ni upravičen do vračila že vplačanih zneskov.
V primeru zaprtja ali prenehanja obratovanja fitnesa izvajalec članu povrne članarino sorazmerno med porabljenim in preostalim časom veljavnosti članstva.

10. Spremembe splošnih pogojev

Izvajalec si pridržuje pravice do enostranske spremembe ali dopolnitve določil splošnih pogojev poslovanja, ki morajo biti v skladu s 23. In 24. Čl. ZVPot, v nasprotnem primeru ima potrošnik pravico, da od pogodbe odstopi in da se mu vrne sorazmerni del plačane kupnine. Sprememba ali dopolnitev splošnih pogojev poslovanja je veljavna z dnem objave novega popolnega izvoda Splošnih pogojev v prostorih fitnesa in/ali na spletni strani. Splošni pogoji poslovanja se kot priloga štejejo kot sestavni del pogodbe.
Z vročitvijo po članski pogodbi se razume vročitev članu na naslov, ki ga je član (naslovnik) navedel v pogodbi (naslov stalnega ali začasnega bivališča). V primeru, da član ne prevzame priporočeno poslanega dokumenta, ali da zavrne sprejem, nastopi fikcija vročitve poštne pošiljke. Če član s svojim dejanjem ali opustitvijo prepreči vročitev dokumenta in dokument pošta vrne pošiljatelju kot nevročen, posledice vročitve nastanejo na dan, ko je pisanje/pošiljka vrnjena. Posledice vročitve nastanejo tudi takrat, ko član zavrne prevzem dokumenta, in sicer z dnem vračila le-tega.

11. Reševanje sporov

Izvajalec spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti [email protected], na Facebook stani ali po klasični pošti na naslov AFKOR d.o.o., Kolodvorska 4, 6230 Postojna. Postopek obravnave je zaupen.
Izvajalec se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Izvajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med izvajalcem in članom izključno pristojno stvarno pristojno sodišče v Postojni. Ponudnik in član kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med izvajalcem in članom velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Zahvaljujemo se vam za zaupanjein vam želimo prijetno treniranje!

AK-GYM,
AFKOR d.o.o., Kolodvorska 4, 6230 Postojna